återigen ett litet hej

Såg just nya programmet Leila bakar i Frankrike. Jag gillar henne. Jag gillar henne nog mer för allt som finns omkring henne än för hennes bakande. Alla fina saker hon bakar med... bunkar, skålar, vispar, assistenter... osv. Allt är så fint och i ljuvliga färger. Ljusa mjuka färger. Jag drömmer verkligen om ett kök, inte nödvändigtvis ett stort ett men ett kök som gärna andas funkis. Det gör inget om skåpluckorna är turkosa - jag skulle trivas ändå. Ett kök kräver en ny bostad. Ge gärna hit. Nuv.





Imorgon blir det till att åka till Mikaels mor ute på landet, som jag sa i förra inlägget. Det ska verkligen bli rart. Jag hoppas att jag har orkat leta fram laddaren till min kameras batteri så det kanske kan bli lite mysiga bilder från vår midsommar. Nästa vecka är det dags för barnmorska igen för att kolla att allt är bra med den fina därinne. Jag läste att den lagt sig någorlunda till rätta nu, det låter ju så himla skönt, att ha lagt sig till rätta för dom kommande tre månaderna. Sen blir det ju stökigt när man ska komma ut till den riktiga världen... kallt och jävligt.

Puss alla fina!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Köket på bilden påminner starkt om mitt kök, med den skillnaden att man skåpluckor är ljusbå/himmelsblå.

2011-07-03 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0