söndag som söndag ska vara

Nu har det varit lite dött här ett tag. Det kanske vi måste se till att ändra på.

Idag är det en regnig söndag. En regnig söndag vill man egentligen bara ligga under täcket och glo på någon halvbra film men istället ska här göras saker. Vi väntar finbesök av lillasyster Bobbo som kommer hit om bara en liten stund. Vad vi hittar på det vet vi inte någon av oss men jag har några ideér som jag tror kan komma till pass.
Igår var här städning som gällde och fint blev det... men det är fortfarande mycket som behöver göras. Rensa och rensa och rensa lite mer.

Idag är det exakt 3 månader till beräknat nedsläpp. 
Helt sjukt. 3 månader. Det är ungefär så länge jag behöver vänta på min födelsedag när det just varit jul. Ju äldre jag blir desto kortare blir väntan. Märkligt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0