regn, regn och åter regn...

...då passar man på att fixa med trista papper, tvättstugebokning och diskning.
Det var ett tag sen jag skrev här, men speciellt mycket har inte hänt.
Eller har det?

Jo, jag känner Pluttet sparka i Popmors mage.
Det är lite surrealistiskt faktiskt. Jag är nog en sån där som först när allt är klart på BB, får det stora känslobrytet.
Så kanske det är för många fäder, eller inte.

En annan sak som hänt är att jag börjat träna.
Träna på riktigt alltså. Lyfter vikter å sånt. Det är helt okej om du frågar mig.
Vi får dock hålla tummarna att det håller i sig längre denna gång, än sist.

den nervklene fadern ska lyssna på satanisk musik och börja med middagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0