magsjuk hunn

Vad det regnar ute! Det är lite spännande när det regnar i Årsta numera, det blir nämligen översvämning i kurvan precis utanför oss då man råkat missa att lägga brunnen på ett mer lämpligt ställe än på en upphöjning. Mycket märkligt men ganska roligt tycker vi, självklart eftersom vi inte blir drabbade av det... än så länge.

Agaton har inte mått så bra på sistone, han har inte velat äta riktigt som han ska och inatt behövde han gå ut och bajsa med Micke vid halv fyra. Stackars lilla fina Agon och stackars Micke också. Jag fick ta nästa vända men den kom inte förrän halv sju. Han är nog på väg att bli bättre då han faktiskt ätit lite ris och verkar sugen på mat. Älskade lilla hunden. Jag längtar så tills jag kan gå på promenad med en skatt i var hand. Pluttungen i ena och Agaton i andra.

Nu borde jag börja fixa ihop lite saker här så att vi kan åka iväg och fira midsommar någon gång.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0