inlägg 3 juli 2011

För exakt 13 år sedan gick jag på min första konsert. Jumper öppnade för Magnus Uggla på slottet i Finspång.

Det har verkligen varit lojt här. Alla är trötta och varma. Nu är jag ledig så jag ska nog se till att jag blir bättre på det här. Det är ju så skönt när det flyter. Jag tycker väldigt mycket om att skriva. 

Mikael var i Göteborg för någon dag sedan, då fick jag och Agon bo hos mor och far då han behövde tas om hand när jag jobbade i fredags. Han var så himla duktig. Världens bästa hund.

Jag mår bra. Börjar känna att jag bär på lite extra - självklart inte bara bebis utan en hel del onödigt också som av en händelse bara hamnat där. Igår trodde jag att jag skulle dö i värmen. Jag vill bara äta jordgubbar och kliva i vattnet från bryggan. Nu har jag ju ingen brygga i närheten men man får väl lösa allt eftersom.



Det här är jag när jag var mindre, med mössan alla barn verkar haft - jordgubbsmössan. Kanske var det förresten så att pojkar hade blåbär?




Emelie, Annika och Frida på mormors framsida. Det kan vara 12 år sedan.



Agon på hallmatta. 2 dagar sedan.



Trött hund i solskenet som smiter in när man har öppen dörr på eftermiddagen. Helt underbart.



Kolla läget med tassen.



Ibland händer det något ute på plattan, kanske drog morfar Christer igång grillen och då kan det ju låta som fan.



Tröttsamt...



Vilken kväll.



Vi avrundade med jordgubbar, grädde, mjölk å socker - precis som det ska gå till en sommarkväll.

Sen gick jag och hunden och la oss. Det var tokvarmt uppe på vårt rum men jag tror att vi sov som två klubbade sälar ändå. En helt enastående början på en liten ledighet. Tur att man har världens bästa människor i sitt liv.

Önskar alla en fortsatt lycklig söndag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0