lite från onsdagen

Mikael lagar mat och vi verkar ha reprisen av gårdagens Allsång igång i bakgrunden. Det är helt otroligt att en artist som Erik Amarillo får plats i svt. Hujedamej. Han är fullkomligt motbjudande. Eller, i alla fall hans musik.

Det blir kinesiskt idag. Wokad kyckling med en massa goda grönsaker. Han är så duktig den där.

Idag var jag, pappa, Frida och Agon på en liten utflykt. Vi åkte tom färja. Mörkö blev målet för vår tripp och vi hann med en liten promenad och sen en mindre fika.

Jag och Mikael har efter detta hunnit vara på ett kalas också! Idag var det för Mikaels pappa hemma hos Ms syster Kenneth. Det var väldigt rart, tack!

Nu har han lagt upp maten. Jag får den bästa maten bara för att jag är gravad. Hihi.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0